Gurotesuku (2009)

Grotesk / Gurotesuku (2009)



Dikkat: Ziyaretçilerimiz çoğu zaman farkında olmadan spoiler verdiği için filmleri izlemeden önce yorumları okumamanızı tavsiye ediyoruz.

Yorum24 Comments

  1. özkan diyor ki:

    Türkiyenin en nitelikli sinema sitesi diyebileceğim ve düzenli olarak takip ettiğim bir sitede…. bçylesi bir filmin eklenmesini anlayamadım… Saygılar.

  2. Lotus diyor ki:

    Gerçekten de çok ilginç ve asap bozucu.

  3. Gazi diyor ki:

    Yedinci Sanat’ın nitelikli filmlerinin yanında bu film yakışıyor mu size? Hangi akla hizmet için bu film konuldu buraya? Gerçekten yazık olmuş!… Özenle takip edip, yüze yakın film izledim. Çok iyi, çok güzel!… Teşekkürler. Ama bu film için de sizi kınıyorum. Mümkünse bu filmi kaldırın siteden!…

  4. ZARGANA diyor ki:

    etrafta yeterince konserv insan var bari bu sitede yapmayalım arkadaşlar hiç bir film kınanamaz ve reddedilemez.bu gerçeği reddetmektir.eğer ki sanat hayatsa.

  5. serap diyor ki:

    iğrenç bir film sakın izlemeyin .

  6. çapulcu-cu diyor ki:

    aslolan her pencereden bakabilmektir. bu nedenle her ne kadar sadizm barındırsa da izleyebilen izlemeli.

  7. Keen Kaan diyor ki:

    Sevgililer gününde kız arkadaşımı ayarlayıp bunu izleticem bi şekilde. Çok başarılı. Bi daha öyle saçma sapan sorular sormaz en azından!

  8. ew diyor ki:

    tesekkürler

  9. 17nokta5 diyor ki:

    Korku filmi dediğin böyle olur işte. Harbiden kült yani. Tebrikler sinegöz.

  10. Hüseyin diyor ki:

    Harika bir filmdi bence teşekkürler emeğinize sağlık ..

  11. mehmet diyor ki:

    kimi arkadaşların yorumlarını kendilerine saklamalarını önerebilir miyim? hele de yasakçılara ne demeli, bir de filmin kaldırılmasını isteyenler var, yahu sana ne, sen seyrettin beğenmedin, çekil!

  12. mete diyor ki:

    film sevgisizliğin insana hertürlü hastalıklı şeyi yaptırabileceğini anlatmaya çalışıyor giriş bölümü testere-1 işleyiş bölümü otel-1 filminden konu bölümünü ölüm provasından alsada yinede iyi film notum 10 üzerinden 6.5

  13. hande diyor ki:

    Cinsellik sadece endüstriyel bir hazzın doyumuna (yani aslında doyumsuzluğuna)yönelik erotik filmler de gösterildiğin de mi izlenebilir oluyor? Cinsel organlar sadece pornografik öğeler mi ki böyle bir film sadece bir psikopatın sadist davranışları olarak değerlendiriliyor ? Bakışın sadece cinsel hazzı arttırmaya yönelik olarak cinsel organlara odaklandığı bir anlayış için sert bir film çünkü aslında boşalmanın ölüm korkusu içindeyken bile yaşanabilecek bedensel bir tepki olduğunu göstererek mekanikliğini gösteriyor erotikliğini değil. Yaşanılan da bu mekaniklik değil mi zaten ? Bize toplumsal açıdan ya da maddi olarak pahalıya patlamasın diye aşk, sevgi dediğimiz yaşantılar buna dönüşmüş değil mi? Tensel herşey herkesle her an yaşanabilir durumdayken ve yaşanılan sadece bedensel bir tepkiyle sonlanıyorken ,haz ve nesnesi arasında hiçbir bağ yokken, kesilen bir cinsel organ dan haz almak neden insanları ürpertiyor ? Bence ürpertici olan tek şey şu an içinde yaşadığımız dünya!! Benim kanımı donduruyor !

  14. demet diyor ki:

    bu film salt kan ve işkenceden ibaret olan basit amerikan filmlerinden kalın çizgilerle ayrılması gereken, başroldeki adamın psikolojisini oldukça iyi yansıtan başarılı bir yapım bence..

  15. ilhan diyor ki:

    güzel bir filim

  16. sercan diyor ki:

    Film iyi, hoş da, kullanılan ses efektleri yüzünden bütün keyfim kaçtı. Kesik parmaklardan o ses nasıl çıkıyor anlamlandıramıyorum.

  17. cem diyor ki:

    Dünyada seksi bu kadar tabulaştırmış bir toplum daha var mı bilmiyorum. Filmlerde televizyonlarda gördükleri her tür çıplaklığa, her tür cinsel yakınlaşmaya nefretle ya da şehvetle yaklaşıyorlar. Filmlerde işlenen konular insanlar hakkında yani tuvalete giden , yemek yiyen, seks yapan, aşık olan, insan öldüren vesaire bildiğimiz insanlar . Film izlerken biraz kendinizi bırakın, göreceksiniz ki ön yargısız, objektif izlediğinizde kendinizden bir şeyler bularak filmi ya da yönetmeni eleştirirken hedefleri on ikiden vuracaksınız.

  18. RocKer diyor ki:

    Arkadaşlar, filmi şimdi bitirdim, söylemem gerekirki midem allak bullak, çoğu yerinde dayanamayıp kapatmak istedim, ama kendimi zorlayarak seyrettim sonuna kadar ve iyiki öyle yapmışım, bence son derece güzel bir film kalite seviye olarak, ben genelde insanların kesilme biçilme filmlerini sevmem ve midem kaldırmaz fazla ama bu gayet güzel ve çok gerçekçi tavsiye ediyorum 8/10

  19. oylun erdayı diyor ki:

    Şoktayım! Cidden türünün en iyisi! Teşekkürler.

  20. Mehmet denizci diyor ki:

    “türünün en iyisi” “kült” “katilin psikolojisini iyi veriyor” yok daha neler!? düpedüz sadist bir işkence filmi.hiç bir zihinsel efor gerektirmeyen,beşinci sınıf oyunculuk,onuncu sınıf kurgusuyla sinema sanatının yakınına bile uğramamış tek kelime ile iğrenç bir film.bazı”otoriteler”bu filmi kült sayıyorlarsa eğer onların kriterlerini öğrenmeyi çok isterdim..ya da kalsın !

    • osman diyor ki:

      ”türünün en iyisi” “kült” “katilin psikolojisini iyi veriyor” yok daha neler!? düpedüz sadist bir işkence filmi.hiç bir zihinsel efor gerektirmeyen,beşinci sınıf oyunculuk,onuncu sınıf kurgusuyla sinema sanatının yakınına bile uğramamış tek kelime ile iğrenç bir film.bazı”otoriteler”bu filmi kült sayıyorlarsa eğer onların kriterlerini öğrenmeyi çok isterdim..ya da kalsın !

      Aynen katılıyorum..zırvalıktan başka bir şey değil..

  21. Fahriye diyor ki:

    Aman be öf… Saçma film işte. İzlediğime değmez.

  22. kenan demir diyor ki:

    sodom un 120 günü sinema tarihinin en sert faşizm eleştirisidir.pasolini elini taşın altına koymuş ve bunu canıyla ödemiştir.serbian bile tüm tahammül edilemez sahnelerine karşın,kapitalist medeniyetin geldiği noktayı tokat gibi yüzünüze çarpar.soykırım yapmış sırbistanın yeni yetişen sinemacılarının şahit oldukları şiddetin metaforudur serbian filmi.ey insanoğlu bak dünyada neler oluyor,kadınların,çocukların,yeni doğmuş bebeklerin başına neler geliyor,yolun sonu der.
    bu film ise kesinlikle bu sularda dolaşmıyor.iyi cilalanmış bir istismar filmi sadece.hiç bir kamusal karşılığı yok,zararlı olmaktan başka.

Google ChromeSine-Göz'ü En İyi Google Chrome ile Gezebilirsiniz